Plötsligt händer det!

Shit man! Nu händer det grejer här ska ni veta. 
 
Jag har precis insätt att jag kan BETALA en nätt summa på några hundralappar för att snabbt kunna fixa en fräsig blogg, hallå!? Hur bra är inte det för oss 80-talister som inte föddes ut på ett tangetbord? För just nu ser ju denna blogg ut som en tragedi i min dator, occeptabelt på alla sätt och vis. Så nu är min plan att blogga stjärten av er i 3 månader ungefär, eller nåt sånt. När andan faller på helt enkelt vilket den verkar göra just nu och man ska inte spara på krut för tusan! 
 
Imorgon börjar jag min nystartade bloggkarriär. För efter en festlig helg på finlandsfärjan och löning imorgon efter 2 månader utan inkomst så kan jag med stålthet i rösten sjunga med min allra ljuvaste stämma
 
"SLUUUUT PÅ KONTOT!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback