Nu sög det till i bloggtarmen!

Oj, nu sög det till rejält här igen. Bloggsug delux!
 
Jag brukar ligga och fantisera om min perfekta blogg när jag inte kan sova om kvällarna; (Vadå, gör inte alla det?!)
Fin header.
Inga stavfel.
Flashiga bilder.
En fin kompott av inlägg.
Massor med pengar på banken.
Att shoppa upp såklart.
Inte att spara, dumheter.
Haha!
 
Sen somnar jag.
 
Och vaknar (thank God) morgonen efter till verkligheten:
Jag vet inte hur man gör en header.
Jag kan inte stava.
Jag kan inte ta flashiga bilder.
Och är kraftlös när det kommer till retuschering.
Och vad fan ska jag skriva om då?
Shoppar upp de få pengarna jag har.
Så det finns inga på banken.
Och jag kommer nog inte få några från min blogg heller.
Och tiden.
Herre.gud.tiden.
Hur ska jag hinna blogga?
 
Men en vacker dag, en vacker dag. DÅ är tiden rätt för min fina blogg att blomma upp igen (?) och få det livet som den så väl förtjänar!! En vacker dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback