Vi överlevde!

Kalaset gick som på räls, pjuh!
Mindre katastrof med baket innan bara, hur svårt kan det vara att baka muffins!? Tydligen väldigt svårt men tillslut lyckades jag och jag tror alla gick lite spyfärdiga härifrån! .... Av mätthet alltså, inte för att det var äckligt.. Jag må aldrig bli någon bullmamma men jag försöker undvika att servera mat som får gästerna att kräkas!

Hur som helst så kan vi konstatera ett denna dagen gick mer smärtfritt förbi en den vi hade för ett år sedan! Dock svettades jag ungefär lika mycket; 10 vuxna och 5 barn i vår 3:a och så var det öppnafönsterochventilerförbud i Halmstad pga. brand i hamnen. Vi var varma men eftersom vi hade den bästa vyn över branden från vår balkong så försökte vi tills det inte gick längre, klokt det där. Att försöka tills det inte går längre alltså!

Pics: brända muffins (nej,det var inte dem jag serverade), happy 1-åring på sockerrus, livsfarlig brandrök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback