U.S.A

Saker jag lärt mig på min tripp:

Same shit different name är INTE ett ordspråk som finns i USA!!

Det är så billigt i USA så det blir dyrt att åka dit!

Att klä en 1-årig kille i leopardmönstrade tights går inte hem i Michigan!

Att flyga med en 1-åring är inget jag gör om, även fast det gick väldigt bra. (pröva att försöka äta mat i det enorma utrymme du har på ett flygplan med en unge (som inte vill sitta stil men gärna kasta iväg din mat) som du måste ha i knät=omöjligt!!!)

Tidsskillnaden går alldeles utmärkt att klara av ditåt men inte hemåt!

I USA har dem drink på påse, hur bra??

I USA kan du köpa 5 liter vin för 11 dollars. Hej, hej alkoholism!!

I USA har dem gott godis och svagt kaffe, passar mig perfekt!

I USA har jag en av mina finaste kompisar som känns så väldigt långt borta ibland men ändå så nära ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback