Nä men...

... jag har ju en blogg att driva. Det hade jag faktiskt helt glömt bort. Mellan att ta hand om liten kille och försöka planera ett bröllop som är typ super nära nu så finns det inte så mycket tid till annat. Nu ligger det fullt fokus på den 16 Juni, sicken tur att jag bara ska gifta mig en gång för herre min TID vad mycket TID, energi, funderingar mm. mm. mm. mm. det ligger bakom ett bröllop! Jag ska verkligen försöka uppdatera lite då och då men för er som inte kan leva utan mig (10 stycken ungefär verkar ni vara) så finns jag på Instagram så där kan ni följa mig nästan dagligen. Ciccet heter jag där också!

Dagens funderingar och planeringar: Bordsplaceringskarta. Bit i den du!!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag kan hjälpa dig lite! Oss kan du placera på en kant tack!!

Puss och kram

2012-05-14 @ 22:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback