Statistikproblematik...

... den är löst. Och jag klarade det heeelt själv!
Givetvis skulle jag ta en genväg för att lösa problemet men den lilla fulingen gick inte bloggarbetarna på.

Jag gör alltid min läxa innan jag ger mig in i något projekt så självklart tog jag reda på vad som möjligvis kunde vara problemet. Det skulle in någon form av kod i någon form av kodmall och det var ungefär här jag ångrade att jag lät en kompis göra min hemsida på nätkunkap A i gymnasiet. (Jag fick VG i kursen, tack kompis!) (Ok busted, jag kanke inte absolut alltid har gjort mina läxor!) Hur som helst så tyckte jag att det där lät ju fasansfullt avancerat att gå in i några koder och rota. Och jag har ju aldrig varit där och rotat från första början, så varför kulle koden ha försvunnit?
Jag bestämde mig istället för att maila till blogg.se om mitt lilla problem och be dem fixa det. Tack och bock! Ett mail kom snabbt i retur med EXAKT samma information jag redan hittat på sidan. Hur svårt jobb? Jag fick således ge mig in i kodträsket och lyckades ta mig igenom med gott reslutat!

Så nu tänker jag så här:

Om nu inte min blogg blir jätte mega känd och jag börjar tjäna lika mycket pengar som 
Kenza så känns det som att ett annat tacksamt jobb är att sitta och skicka FÄRDIGSKRIVNA MAIL hela dagarna. Visserligen 9-5 jobb men det kan jag leva med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback