Joels Juveler.

Jag har skapat en ny kategori som heter Joels Juveler. Det kommer ju en hel del små lustiga juveler från den mannen så jag tänkte att han lika gärna kan få en egen kategori.

Jag- Joel, är det OK om du får en egen kategori på min blogg där jag skriver om saker du och Pysen gör?
Joel - Ja, bara du inte hänger ut mig!
Jag- ...., nej, nej. Självklart inte......

Hur som helst. Här i Halmstad så måste man gå till en fotograf och ta bilden som ska vara i tidningen (Givetvis gratis!) och jag hade klätt upp Pysen (lite Håkan) extra fint inför denna plåtning. Allt gick fint och vi fick efter några dagar fotot på mailen så vi kunde skicka det till andra tidningar. En kväll sitter Joel och fnissar vid datorn åt något han tycker är väldigt roligt. Och efter ett tag visar han mig vad han har skrattat åt...



Han har pimpat upp vår son lite i paint (Och nu såg jag att han döpt filen till ***Gangsta, haha).
Visade sig sedan att han även messat denna bilden till ett gäng kompisar i vår krets!?

"HAR DU SATT EN CIGG I MUNNEN PÅ VÅR 3-MÅNADERS SON?"




Själv föredrar jag originalet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback