Hello! My name is Joel Iglish!

Jag har egentligen lovat Joel att inte hänga ut han på bloggen på ett tag men det är ju faktiskt inte mitt fel att han bjuder på sina juveler hela tiden. Så förlåt Joel men jag måste.

Juvelen handlar om en sida som du kan köpa barnkläder på som heter
Oiidesign. Om du gillar dem på facebook får du 100:- i rabatt på ett köp. Detta ville jag givetvis ha eftersom de har mycket fint till minisar. Efter att ha försökt, försökt, försökt och försökt lite till att komma åt den där rabattkoden bad jag om Joels hjälp igår. Han hittade inte heller hur man skulle göra för att nå koden och så var det inget mer med det, trodde jag.

Idag fick jag ett facebookmail från Oiidesign med en smilegubbe i =). Väldigt märkligt tyckte jag och sa detta till Joel ikväll när han kom hem.

Jag - Det var så konstigt, jag fick ett mail av Oiidesign med en =) i.
Joel - Jaha, de kanske var för att jag mailade dem igår om hur man skulle göra.
Jag - Jaha, gjorde du det, men vad konstigt att de bara skrev en =) tillbaka.
Joel - Ja, jag skrev typ: Aj känt get the kåud to get de fri måni.
Jag - Eeeeh, varför skrev du på engelska NÄR DET ÄR EN SVENSK SIDA????????
Joel - Är det? Men det stod ju på engelska på facebook.
Jag - Joo, LIKE ja, det facebook har skrivit. Men företaget är SVENSKT och hela deras sida är på SVENSKA!!!

Hur pinsamt är nu inte detta FÖR MIG eftersom han mailade från min sida? De där som jobbar på Oiidesign måste ju ta mig tusan tror att jag Cecilia "Svensk" NORDSTRÖM är helt pantad som skriver på ENGELSKA till dem.

Det blir nog ingen rabattkod, jag vågar inte ta kontakt med dem igen!


Kommentarer
Postat av: Åsa

*asgarv!!!!!!

2012-03-22 @ 02:16:27
Postat av: Anonym

Va fan... :D ! Nä nu..

2012-03-22 @ 11:38:48
Postat av: Becca

Hahaha! Joel in ö nöttkjell!!!

2012-03-22 @ 21:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback