Damm.

Nä men varför inte passa på att blogga lite så här på natten. Liten gosse ska lära sig att somna om själv men ligger mest och snackar/är tyst/ skriker i sin säng. Tå-la-mod heter det mina damer och herrar, jag ska icke ge upp!!!

Annars går renoveringen framåt. Joel åstadkom att borra två hål i väggen igår på två och en halv timma!! och jag skruvade ihop två Ikeaskåp, eller var det tre? Jag minns inte så noga just nu! Jag hoppas vi blir klara med renoveringen denna veckan... Oki, det kommer nog inte hända så vi säger nästa vecka istället. Tills dess ska jag försöka att inte låta bloggen damma igen totalt, lovar!

Andra topics är:
Imorgon ska två vuxna och två barn till Ullared, det kan gå precis hur bra eller dåligt som helst.

Jag har slutat amma, tror jag! Är uppe i 24 amningsfria timmar och jag saknar det inte det minsta!!!!

Igår var det vår och till helgen ska det tydligen bli snö, så knasigt!

En natt kan vara precis hur lång eller kort som helst, lång de stunderna som spenderas vaket och kort de timmar man faktiskt får sova. Tänk vad jag hade uppskattat mina nätter utan vakentimmar innan jag fick barn om jag visste hur detta var innan jag fick barn.. Ja, något sådant!

Kan man bara sluta amma så där på studs eller sprängs man då?

Pysen har gungat för första gången, han tyckte det var lite kul men ingen sensation direkt.

45 minuter senare och fortfarande en vaken bebis vilket betyder att jag har rest mig upp och lagt mig ner ca. 9 gånger. Magmuskler på det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback