Kom på..

I det strumpinlägget jag skrev om för några dagar sedan, ni hittar det här lite under, så eftersökte jag information. Det gick snett på alla håll det kunde gå snett på.

1. Ingen har svarat!
2. Jag drar slutsatsen att jag inte har några mammor som läser min blogg och som har en lösning på sockproblemet.
3. Jag gjorde en "Danny" (ni som kollade på efter tio här om veckan vet vad jag menar) alltså en DUNDERTABBE och bara kapade alla pappor där ute vid strumpkanten eftersom jag uppenbarligen inte tror att pappor kan något om bebisar och strumpor.

Kontenta:

1. Jag är trångsynt och gammalmodig.
2. Jag vet nu att det inte är en enda liten pluttig über (ja, det tog lång tid att få ihop u+¨) feminist som läser min blogg för då hade det i alla fall funnits en kommentar under inlägget.
3. Den kommentaren hade förmodligen inte innehållit svar på min fråga utan snarare en uppläxning. Vilket hade varit trevligt det också för då hade det åtminstone funnits en kommentar.

Annars har jag tänkt på min kategori "Ciccis kånfäschön" och har insett att jag måste bli lite yngre igen. Hur det nu ska gå till! Livet var liksom lite mer busigt då! Återkommer om jag lyckas!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hörru! Jag räknas faktiskt! Och jag svarade/kommenterade strumpinlägget! Så det så! :P

2012-02-18 @ 06:44:13
Postat av: Becca

Hallå?! Jag kommenterade det! Men det kanske inte funkade då...

2012-02-18 @ 11:34:26
Postat av: Karin

Haha!! Jag tänkte svara och skrev jättelångt med uppkopplingen kärvade. Något man inte gärna börjar bråka med fem minuter innan Lillkillen ska vakna...



Jo, så här är det!



Dessa strumpor kommer kasa av i minst ett år till så jag tipsar om HMs billiga och höga strumpor.

Dom får sitta på tills bäraren förstått hur man kan dra av dom. Då kan du vara glad om den ena sitter kvar.



Kramar

2012-02-18 @ 21:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback