13. In your bag

Just nu har jag ju ingen bag. Men förutom min Skötväska i form av en kånken så ha jag min stroller organizer som hänger på vagnen och den är BÄST!

I min stroller organizer har jag förutom mobil, nycklar och ibland en vattenföaska följande:



- 1 stycke plå..plo...portmonä..portmone...börs...bösch.. 1 stycke sådan liten väska som innehåller pengar, kort och kvitton.
- 1 stycke kalender. Det där med att ha sina inplanerade saker i mobilen är inget för mig, jag gillar att bläddra och skriva med bläckpenna!
- 2 stycken bläckpennor.
- 1 stycke påse med wipes i. Man vet aldrig när det kommer en stråle kräks ur barnmunnen.
- 2 stycken tuggumipaket.
- 3 stycken läppsaker. Ett läppstift som används ytterst ibland, ett läppglans som används nästan aldrig och ett läppsyl som missbrukas flera gånger dagligen.
- 1 flaska handsprit. Handhygien är viktigt!
- Och sist men inte minst 1 stycke napphållare.


OBS! OBS!
OBS!
Observera att jag har LÄNKAT i detta inlägget. Och hur svårt var det? Typ lättare än att släppa en morgonfjärt!
Risk finns att jag nu kommer missbruka länkning i alla inlägg som följer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback