Nääe, inte har väl jag!?

Vet fortfarande inte hur man bloggar från en MAC och får inte igång appen heller. Någon vill inte att jag ska blogga, helt klart!!! Och jag som fått lust till det för första gången på länge. Går lite crazy bananas på det här!!!
..."man" brukar ju be till vädergudarna om fint väder ibland, kanske skulle försöka be till internetgudarna och datorgudarna om flyt och framgång inom deras område. Japp, så får det bli.
Här finns det ingen bild eftersom den vill bli liggandes neråt i rännstenen!!!!!!!!!


HA! Där lurade jag dem minsann, de asen som vill förstöra. Jag valde helt enkelt en bild som skulle ligga ner. Den är gammal, Pysen är betydligt större nu. Ja, till och med LÅNG för sin ålder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback