Det där med mat.

Alltså jag kan inte riktigt bestämma mig om jag tycker det är kul eller tråkigt att laga mat, eller är det kanske både och? Själva för och efterarbetet är då ingen hit men själva lagandet är ju roligt.

Ekvation

Planera = Lite roligt om inspiration finns
Handla = Tråkigt fast börjar växa på mig
Laga = Roligt när det blir gott
Diska = Väldans tråkigt

Summa

Jo, men det är helt okej det här med matlagning.

Och varför skriver jag kanske VÄRLDENS tråkigast inlägg om mat? Jo, för jag tänkte skryta lite såklart! Igår gjorde jag risotto för första gången och det blev helt fantastiskt gott. Och jag som har hört och trodde att det var super svårt att laga detta, men ack så fel mänskligheten har!



Sveriges goda... Nej, varför vara så ödmjuk? VÄRLDENS godaste svamprisotto tillagad i ett halvfärdigt renoveringsobjektskök på bästkusten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback