Aaaajmm aaa laaaaajv!!

Jag lever, jag lever. Men det gör inte vårt internet, det ligger nere för tillfället och det är så krångligt och seeegt att gå in via telefonen. Ja, jag vet! Helt SINNESSJUKT hur bortskämda vi är såhär 2012 för det är egentligen inte alls krångligt och tar egentligen inte alls lång tid!

Jag tänker tillbaka till sena 90-talet tidiga 00-talet

Beeeee bo bo bo bo bo piiiiiii piiiiii iiiii IIIII iiiiii njööööö osv osv osv i all oändlighet!

Modemets tid då det inte gick att ringa och vara på internet samtidigt. DÅ tog det lång tid!


Förövrigt så heter alla i min lilla familj olika efternamn just nu. Men bara till den 16 Juni för då ska vi nog ha samlat ihop oss igen. Jag heter alltså inte Nordström längre, känns helt knasigt! Och nu har jag både fått brev och sagt mitt nya namn ute i offentligheten. Nu ska jag bara skaffa nytt körkort, visakort, pass och alla andra kort som man har + byta mail osv osv osv.

Men idag är det Lördag och det får vänta för vi kör en favorit i repris med lite lördagsmys hos N&M&V. Grabbarna tjatade så mycket om att de ville ha en sleepover igen så vi snälla föräldrar lydde såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback