Felskick?

När man har ett jobb med mycket dötid är sajter som tjuvlyssnat och argalappen bra tidsfördriv. Nu har jag hittat en ny sådan sida (fanns i webhistoriken på jobbbdatorn så jag är inte den enda som har detta nöje på jobbet) som heter felsms.com . Här skickar folk in sms som de skickat till fel person, vem de skciakt till o om de fått något svar. Det är många som ska skicka snuskiga sms till sin partner o istället skickar det till någon förälder. Pinsamt exempel på detta:

Till: Pappa
Sms: Vilket jävla håll skall jag raka åt på fittan!!!!! Blir ju rödprickig som jag vet inte vad. Ser ut om ett vinterdäck Haha
Svar: Du får prata med mamma. Jag har mycket på jobbet.

Förklaring: Pratade med en kompis hur man skall raka sig för att det inte skall bli prickigt. Men hur jag än gör så blir det de. Ville bara visa henne med ett sms att jag ledsnat. Men numera vet min pappa att jag rakar mig där nere. :/


Eller att man tänker på den man skricker skit om i ett mess o därför skickar till personen i fråga.
Pinsamt exempel på detta:

Till: Killen
Sms: Jag känner att ja vill gå vidare i mitt liv, utan min kille, hur förklarar jag det för honom?
Svar: Nu vet jag

Förklaring: Jag gick och kände ofta att jag inte kände mig lycklig hos min kille men vågade aldrig berätta det, sedan så råkade jag skicka ett sms till honom som egentligen skulle till en kompis


Eller en klassiker som jag själv har råkat göra. Skickat sms till Chefen.

Det var när jag sommarjobbade i Borgholm mitt andra år. Säsongen innan slutade ganska tumultartat mellan mig o min chef men jag fick komma tillbaka året efter iaf. ( Efter att ha skrivit ett kontrakt att jag inte fick gå ut o festa om jag började jobba tidigt dan efter.. HAHA) Första dan jag var där så kom chefen o skälde ut mig och jag blev så trött på det.

Till: Chefen Leifi!
SMS: Året började med en utskällning, jävla kuk-Leif! Ikväll går vi ut o festar! Puss puss
Svar: Inget.

Ja, SMS: et skulle vara till Maria som jag jobbade ihop med sommaren innan men när jag såg på leverensrapporten att jag skickat till chefen höll jag ta mog fan på att DÖ! Alla som har jobbat på detta ställe vet hur snubben är som jag pratar om. Jag räknade kallt med att få sparken o satt o grät på personalrummet mellan kunderna.. haha.. Men ett par timmar senare när Leif kom så sa han ingentin.. INGENTING! CHOCK! efterjobb givk jag ut o satte mig på en bänk o började skrattat, vilken jävla historia. Vet dock att någongånjg under somaren sa ahn något kryptiskt om att han inte gillar sms o arr han inte brukar läsa dem, jag bytte snabbt samtalsämne!

Ja, det var min lilla sms-historia!

Eller mina personliga favoriter.. hahahahihihihohoho

Till: Chefen
Sms: Jag är fortfarand öm sen i går kväll. Du var helt galen och tog mig så hårt så jag kan knappt gå till jobbet nu :) Ses i kävll puss
Svar: Jå då det klarar du. Ses snart istället /Matz

Förklaring: Skulle skicka till min man men skickade till chefen. Jag tänkte säga upp mig

Till: Chefen
Sms: Fan jag skulle få sparken som om bossen fick reda på det här. :/
Svar: Vad är det jag borde veta?

Förklaring: Skickade till chefen men skulle skicka till min man. Jag hade nämligen gjort en riktigt dum grej på jobbet.


Till: Chefen
Sms: Jag åker med. Jag har sjukskrivit mig tor-fre. Feeeesssst :)
Svar: I morgon vill jag se dig på jobbet kl 08 i vanlig ordning.

Förklaring: Skulle skicka till en polare som skulle ner till Göteborg och festa över helgen men skickade till min chef


Ja, otroligt fnissrikt tidsfördriv!

www.felsms. com

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHHA Jag har också varit inne på den sidan ! Skrattar så jag gråtet ibland :)

Och ditt sms till Leif är fan en klassiker, såååå jävla roligt :) Du är bäst gumman !

Miss and love you PUSSAR !!!

2010-01-08 @ 18:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback