tidsfördriv nr. 2!

Jag är: Hemma
Jag sover:
 I sängen på natten
Jag blir glad av: kärlek, mat, vänner och familj.
Vem kramade du senast?:Joel
Vad sa du senast? Eh, pratade med Linda i telefon, "ha det bra, vi hörs i veckan" ?
Gröna eller röda äpplen: Spelar ingen roll men de ska helst vara skalade för skalet är äckligt!
Vem ringer du när du är arg/ledsen?: Hmm, Joel eller Nina
Vad skulle du behöva nu: En dusch!
Vad har du just nu? mycket tid över!
Har du snygga skor?: Ja, det är klart. Annars hade jag inte köpt dem.
Vilken tid gick du upp idag: ojoj. 11-tiden? Skyller på grannen som håller mig vaken med nattliga aktiviteter!!!!!
Vad var det första du sa i morse?: Ska du redan gå?
Har du sovit i din egna säng inatt?: japp.
Har någon annan sovit i din säng inatt?: Ja, Joel såklart!
Vad såg du senast på tv?: Alla älskar raymond
Senaste personen du skickade sms till: Joel
Senaste personen du fick sms av: Joel
Senaste personen som du ringde till: Linda
Senaste personen som ringde dig: Nina
Senaste personen som fick dig att skratta: Säkert någon kund igår på jobbet.
Senaste personen du hörde sjunga: Mig själv?
Senaste personen som fick dig arg: Säkert någon kund på jobbet.
Senaste personen som trampade på din fot: Joel.
Senaste filmen du såg: Kikis expressbud av Hayao Miyazaki
Senaste låten du lyssnade på: the Sounds
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja, det gör väl alla om alla?
Gillar du att flyga flygplan? Nä, är lite nojig nu för tiden.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 6 timmar.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Nä, inte privat men i plugget är jag det.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? efter regn kommer solsken?
Sover du på sida, mage eller rygg? På alla möjliga håll o kanter, Joel säger att jag rör på mig var 20e sekund när jag sover. han har klockat mig!
Tycker du om att krama folk? Ja, om jag tycker om dom så..
Vilka böcker har fått dig att gråta?  Deborah Sprungen - Inte som andra döttrar

Så dags att entra duschen för det har jag tid för nu!
Ikväll blir det en after nothing som jag har valt att kalla detta event. det är när man varken har jobbat eller pluggat under dagen men ändå känner sig förtjänt av en liten belöning! Wei!

Kommentarer
Postat av: Moa

Hoppas du hade en trevlig kväll igår och att du får en trevlig kväll ikväll också !

Jag ska snart öppna en vinflaska...:) Önskar du va här...PUSS min hallonkaka

Postat av: Ms. Mash

Nehe, vad sägs om ett inlägg om vad du gjorde i helgen babes ?! :)

PUSS o KÄRLEK

2009-11-16 @ 14:05:13
URL: http://wishuponadream.blogg.se/
Postat av: Eeeerika

Gullet!!

Jag har fått lite spurt igen, jätte kul :) Men jag längtar till du får lite farst på din blogg igen med för du är duktig på det egentligen.

Oooh nej jag längtar så till den 18de DEC då ni kommer!!! :) KUL..

Miss you

2009-11-21 @ 14:24:08
URL: http://erikatche.blogg.se/
Postat av: erika

Cicci, nu måste du skriva något med lite värdefullare information än en lista :)

Förresten, ska försöka lägga upp lite bilder på lyan sen..

Miss miss

2009-11-23 @ 12:06:04
URL: http://erikatche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback