Eurovision kval

En sann schlagernörd som jag är, följs kvalen inför eurovision på Lördag. Som tur är har jag följe av Linda (också schlagernörd) och Joel och Johan, vet inte vad dom tycker egentligen. Men dem hakar på iaf =)

I Tisdags såg det ut ungefär så här. Fast jag är urkass på att ta bilder så det blev bara på vilka som vad där helt enkelt.
Och för dem som inte vet så kom Sverige vidare i tävlingen. Kul, även fast låten är GRÄSLIG. Fick bara 2 poäng av mig på en skala från 0-5. Och det var bara för att det var Sverige, annars hade den fått noll. Inte min kopp av Te helt enkelt!


Underbaraste Joel i en äkta schlagerpose


Jaget. Med lockigt hår igen, ett bekant utseende för dem som känt mig länge än 3 år.


Grillmästare Johan i sitt nya förkläde han fått av mig och Joel.


Linda i sin Luffarbränna!
Ikväll blir det kval nummer 2 hos oss.
Kommer sitta redo med penna och papper för att sätta betyg
och mobilen i högst hugg för att avfyra en si så där 25 sms
till min kära schlagernörd Nina Andersson i Stockholm.

Om man synonymar Schlager i word får man följande ord:

Populär melodi
Slagdänga
Örhänge <--- ???
Poplåt
Topplåt
Hit

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej Gumman, Hoppas du får en trevlig schlager-kväll. Själv sitter jag fast på jobbet till 21... Fast jag hade nog inte kollat iaf. Känns så himla utdraget med alla dessa delfinaler och kval..haha !

Sjuuukt fin bild på dig sötis ! saknar massor

PUSSEN

Postat av: erikaa.

Hey Beanie!

Snygg som fan du är i lockigt :)

Allt väl annars? Känns det gött att va i Hstad igen?

Puss&kram

2009-05-15 @ 15:42:29
URL: http://erikatche.blogg.se/
Postat av: erika

Absolut!

Du är alltid välkommen, om du så bara vill komma för att mysa eller vill vara med om en skånsk vildhelg ;P

Jag ska givetvis ringa om jag kommer till hstad, ska försöka åka dit snart och hälsa på lite folk.

Tänker mycket på dig med min fina.

Hörs inom kort.

Kärlek

2009-05-15 @ 21:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback