En massa bilder

Nu tänkte jag lägga upp bilder. En massa olika saker har hänt. Jag skiter i layouten eftersom jag suger på det. Det får bli som det blir helt enkelt.

             
Joel har klippt säg...                                                      och skaffat skägg        


            
                             Vi har drucikt öl i GBG med goda vänner                           

         
Joel drack öl och skaffade sig mustasch och jag o Jossan drack vin, mums!

                                    
                                     Vi har flyttat till Halmstad...

                                      
                                       Och levt i flyttkaos

         

Vi har lämnat ett litet avstamp....                    under det nya golvet

         
 Vi har lagt lister. Alla som lagt lister vet att det suuuuuugeeeer!!!!

         
All renovering har livats upp med P3 på vår feta stereo

         
Vi har varit på dop i Kalmar. Okey, vi råkade missa dopet men vi var på dopfikat.
Vi lyckades också att inte ta en enda bild på dopbarnet. Av oss fick de såklart en
snöglob,den var fin och hade en vacker melodi.

         

Men vi fick träffas Dexter till påsk. Och det är en pojke som älskar att hoppa tills
man får träningsvärk i armarna.

         
Vi letade ägg i trädgården och jag hittade mitt. Annars brukade jag alltid få mitt
under sängen som barn, så detta var nytt och kul=)

         
Jag har vikit en påskservett ich jag tyckte själv att resultatet blev magnefikt!

        

Avslutar med vår fina utsikt från lägenheten. Lägg märke till havsutsikten på
den andra bilden. Den syns om man tittar noga!!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Moa

OH vilka underbara bilder gumman !!

Mer mer mer :)

Ni ser ut att må bra och lgh ser fin ut !

MISS YOU DARLING PUSSPUSS

Postat av: ida

snyggt att man fick vara med och hotta upp ett kort där...not! herrejesus =)

lycka till med skrivandet! puss

2009-05-13 @ 11:19:36
URL: http://lillidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback