Pengar rullar in som det ska, det går bra nu!

Idag när jag läste en blogg höll jag på att trilla av stolen! Detta är en blogg som jag läser varje dag för att jag är en bloggnörd.Bloggaren hade skrivit hur mycket pengar hon tjänar på bloggen. I inlägget skrev hon att hon brukar inte skriva sådant för folk börjar bara anklaga henne, och andra stora bloggare som skriver om pengar, om att det ljuger. Nu hade hon lagt upp ett pappirus där det stog hur mycket hon kan tjäna en månad..........konst paus............. 150 000 svenska kronor. 150 000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Herre jävlar. Det ända jag behöver göra nu är att :

1, Uppdatera bloggen 5-10 gånger om dagen.
2, Köpa sjukt snygga kläder
3, Förmodligen gå ner ca 10 kilo och bli allmänt skit snygg.
4, Lägga upp en massa bilder på mig när jag är skit snygg i mina nya kläder.
5, Gräna skaffa en liten hund att ha med på bilderna.

På så vis kanske mina genomsnittliga 5 läsare per dag utökas till 50 000 och min framtid är räddad. 150 000 kronor!!!!
Och jag som undrade innan hur tusan de har råd att köpa allt de köper och visar upp. Nuuuuu förstår jag!

150 000 pussar och kramar från innehavaren av Sveriges bästa och hetaste blogg!

Kommentarer
Postat av: Moa

Enligt mig så har du Sveriges bästaste o hetaste blogg :)

PUSS soulisen min PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback