Somebody Call The Wääämbulans!!

Jag är lite ledsen i ögat faktiskt.
Min dator är paj,finito,adios, den har slängt in handduken..
Själva datorn skiter jag fett i,men som säkert de flesta vet så har man en tendens att lägga in kort på datorn utan någon som helst back-up. Så nu har jag INGA kort sedan mina sista 2 år i livet o all min musik.. Hur ska det gå,hur ska det gå!!
Det är så ångestladdat att tänka på detta, deprimerande, sorgligt, tragiskt!!!
Nu har vi i alla fall lämnat in burken till Dr. Dator o jag ber till gudarna att den kan fixa sig med allt innehåll i behåll.
Då blir det jag som rusar ut o handlar en extern hårddisk som vi sagt att vi ska göra så länge man aldrig fått tummen ur, att man aldrig lär sig innan det är för sent!!

Annars mår jag väl o hör o häpna: Jag har målat en tavla! Jag är så kreativ nu för tiden så jag själv blir förvånad!


Kommentarer
Postat av: Den Kloka Systern

suck

har ja inte lyckats lära dig nånting???

så trötter man blir...!!

Postat av: Moa

Vilken tragisk historia, hur har det gått för dig då? Kunde Dr. Dator fixa burken?

Skulle bara tala om för fröken att jag också har skaffat mig en blogg...enjoy !

Miss u alot PUSSEN

2008-09-19 @ 08:33:56
URL: http://wishuponadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback