Buss & Plugg & Pingvinpittar!

Idag har jag spenderat 3 och en halv timma på en buss för att vara 2 timmar i skolan.. Logiskt? Tragiskt?
Det är iaf så här mitt liv kommer se ut i typ 1 år till.. Inget nytt iofs eftersom jag har gjort samma sak fast bakomfram i över ett år nu. Alltså pendlat fast åt andra hållet. Vad gör man inte för den stora varma glödande kärleken!!

Nu har jag kommit hem efter denna otroligt jobbiga dag o sitter nu i soffan, eller nja, på två pinnstolar eftersom vårt trådlösa bredband har fuckat ur o vi gjort en "tillfällig" lösning i köket/vardagsrummet där vi har dator.
Medans jag sitter här äter jag alldeles för mycket pingvingodis.....*prutt* På burken står det salta pastiller o det är sådana man alltid köper på färjan på väg ut på ävetyr i Europa. Det är iaf en pingvin på burken o efter otaliga sommarlov som spenderats i en husvagn runt om i Europa har det helt enkelt blivit känt som pingvingodis inom familjen Nordström. Eftersom jag nu mera har mognat o är på väg mot mitt 25te år har jag avancerat detta smeknamn till pingvin pittar alternativt pingvin pruttar. I´m So Funny!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback