Some Pix!

Här kommer lite pix från den där plåtningen jag var på. det var väldigt skojj men lite utrymme för improvisation. "Lägg ena handen på höften och puta ut med rumpan" . Det var både skönt o lite tråkigt då vissa poser var urfåniga!

Om några av mina vänner får ett telefonsamtal från the Studio så är det jag som varit i farten. om man gav 8 telenummer till kompisar så fick man en bild gratis. Hela dagen är gratis, du blir sminkad, får håret fixat och får ha 3 ombyten så tar de 60 kort på dig. minus att om du vill köpa korten är de vädligt dyra!!! men en gansa rolig upplevelse iaf =)







  

Eftersom jag är så kass på datorer och dator jag använder
 nu flippar ur hela tiden blev det super stora bilder.. Hoppsan!

  



Kommentarer
Postat av: Söstra

lika snygg som alltid! diggar den sista bilden! hur många köpte du? å va kostade d?? pussar!

Postat av: Moa

Oh Cicci, vilka superfina bilder :)

Så fin så fin. Hoppas allt är bra med dig.

Me miss you sooo much !! STOR PUSS

2008-10-06 @ 11:16:04
URL: http://wishuponadream.blogg.se/
Postat av: Erika

Snygga pix babe.

2008-10-11 @ 23:50:16
URL: http://erikatche.blogg.se/
Postat av: ha ha ha

asså no hard feelings men den som anställde dig som " modell " måste ha haft grova synfel och behöver nog ett par mycket vassa glasögon in order för att se bättre

2008-10-18 @ 14:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback