Skrivkramp!

Nu är den här igen, skrivkrampen. Jag tyckte jag var riktigt duktig där ett tag men nu verkar det som att jag inte har ett smack vettigt, eller ovettigt, att skriva.. typiskt!!

Det som händer nu i mitt liv är mest att plugga med vårt utvecklingsprojekt, vilket faktiskt går rätt bra. Tycker jag iaf, vet ej om resten av gruppen håller med iofs...haha! Annars surfar jag runt på internet och letar lägenheter, nu när det är dags att flytta igen.. Halva mitt liv har jag varit som en jojo fram och tillbaka mellan olika städer.. Men nu, nu, nu. Kanske att jag stannar längre denna gången. Så är ju planen iaf, men det har den iofs varit många gånger innan också..

Så här ser min Livs-Bostads-Jojo ut iaf.

Kalmar
Curacao, en ö i Karibien
Kalmar
Namibia, Afrika
Kalmar
Borgholm, Öland
Kalmar
Borgholm, Öland
Stockholm
Kalmar
Stockholm
Halmstad
Göteborg
Halmstad.
Kanske att jag har nått min slutdestination, kanske inte. Det får framtiden visa I guess!

Annars har jag mest ångest för att jag inte tränar. Och efter en ingående analys av denna ångest har jag kommit fram till att det är bättre att ha ångest för att man inte tränar, än att ha ångest för att man har ett fucking träningskort som man betalar a lot of money för men skiter i att gå dit. Alltså borde jag göra mig av med mitt träningskort, så får jag den bättre varianten av ångest iaf.. haha. Jag skyller även allt på gymmet jag går på, det är så trååååååååååkigt. Bara en massa spännisar som går runt, jobbigt tycker jag. Och vansinigt tråkigt att träna själv, Inte min kopp av Te!!

O eftersom jag typ har "lovat" bilder i framtiden kan ni få en här. Ett jäkligt ballt kök från en lägenhet som ligger ute för försäljning i Halmstad. Kan jag få köpa köket men inte resten av lägenheten och absolut inte läget?


Jag älskar det svartvitrutiga golvet. Precis som vi har i vårt kök nu.
Kanske att vi skulle benda upp det och ta med till vår nya lägenhet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback