Jag Saknar:

  • Min Underbara Joel-Juvel!
  • Alla Kära i Kalmar
  • Extra Mycket Min Familj, Lite Trasiga För Tillfället..=/
  • Min Digitalkamera
  • Ett Städat Hem
  • En Större Lägenhet
  • En Tvätt Tid
  • Mammas Mat

Saker jag inte saknar är mitt julpynt som för länge sedan borde slängts upp på vinden, min fucking mobilräckning, januari månad och att Gbg inte ligger närmare så man kan mysa när man vill.. Det ska det ändras på snart.. Kartan ska ritas om..=) Om man pendlar från ett håll kan man lika gärna pendla åt det andra..

Jag Är Kär!!!!


Kommentarer
Postat av: Joel - Juvelen

Jag Älskar Dig Över Allt Annat!!

2008-01-20 @ 19:41:48
Postat av: Shilan

Det är skönt att läsa att du är kär :) Hoppas du har det bra, och det är inte mycket kvar av januarimånad! Hehe, Ha det så bra tjejen!!

2008-01-20 @ 22:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback