Ett paket på posten!

Har varit en finfin helg vill jag lova. Jag Becca o Joel brummade mot Kalmar på fredagen. Startade med lite grill hos mor o far först o sen bar det av ut för lite öl på krogen. Vråkade vist bli en springnota på ett ställe, detta var dock bara Joel medveten om, bönorna hade glömt bort det bara..haha! Var på Harrys för första gången.. vilket ställe..haha.. kollade in alla gamlingar som rockade till house o hiphop på dansgolvet, galet skojj. I slutet av kvällen kom även Dan Bean inglidandes från ingen stanns för att florera med vårat "klientel".. Galet skojj!

Lördag var det lite stan o lite fika med min freshmaker (<3) o sen började galejet på kvällen. La familia hemma i dalen! En kombinerad surströmingsfest med kräftskiva. hehe.. partyhattarna på o konfetti på bordet gjorde susen.. Joel tyckte tom om surströming, det gjorde du bra i baby *kärlek* =) Massa dans efter maten så bokhyllan höll på att välta, ja, nästan allt höll på att välta.. haha. Allsång såklart, Farsan måste ju styla med sin gura o heta sångröst!
O givetvis vart det raketer på 12-slaget... haha.. ska det göras ska det göras fullt ut=)
En kanonkul helg.. får vi göra om snart igen! 

Nu har jag kombinerad städning med plugg o slapp skulle man kunna säga.. ska återgå till det nu så jag lär mig något idag med.

Längtar Längtar Längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback