Livet borde levas baklänges!

Idag fick jag något som måste ha kommit otroligt fel på posten då rubriken löd "EN BRA NYHET FÖR DIG SOM INTE BLIR YNGRE!" med stora feta bokstäver... Yngre är det väl för det första ingen som blir, då hade det varit något galet o du hade levt dit liv bakomfram typ...

I brevet lyder även följande text.
 "Stockholms nattliv har länge saknat en ambassadör för dig som både är mogen i sinnet och vital i själen"
För det första så kan sthlms nattliv sluta skicka brev till mig då det var över 1 år sedan jag bodde där o för det andra är jag absolut inte mogen i mitt sinne, jag har tom en CP-gen (Ciccis Personliga Gen) har jag o Joel kommit fram till som gör mig ytterst onormal o omogen lite då då.

"Sista låten spelas vid fyra - en unik stängningstid, som öppnar upp en efterlängtad medelväg för dig som är vuxen nog att stanna ute efter tre, men gammal nog att gå hem innan fem."

????

"Psst! Du som numera tar legitimering som en komplimang kan eventuellt få bekräftelse hos oss. Åldergränsen är 25 år."

Pyttsan. Jag e faktiskt bara 24 o en månad, så så gammal som detta brevet säger att jag är är jag faktiskt inte, jag kommer ju inte ens in på bygget!!


Livet borde levas baklänges!

Det mest orättvisa med livet är att det slutar med döden!
 Det borde vara precis tvärtom. Man borde dö först, så var det avklarat.
Sen bor man på ett ålderdomshem.
Man blir utsparkad därifrån för att man är för frisk, hämtar ut pensionen
och när man börjar arbeta får man en guldklocka första dagen.
Man jobbar i 40 år tills man är ung nog att njuta av ungdomens sorglösa behag.
Dricker sprit och partajar och så är det tid för högskolan.
Så småningom har man kommit ända till småskolan.
 Att bli en liten unge och leka utan att behöva ta ansvar.
Sedan blir man baby och tillbringar de sista nio månaderna i spa
med lyx som centralvärme och matleverans.
Sen slutar det hela med en orgasm!


Kommentarer
Postat av: Joel

Hihi, jag älskar din Cp-gen :) .. Men snart kan vi inte hänga på samma uteställe SweetBeeti, hi. Love U! //DinJuvel

2007-11-21 @ 21:48:03
Postat av: Becca

HAHAHAHAHAAAAAA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback