Lagt kort ligger!

Idag har jag spelat mina kort rätt kan man säga..
Gick upp i gryningen (8.30) för att masa mig iväg till plugget kl 9. Hela gänget verkade vara ungdefär lika mosiga med morgonfrisyrer o sömn kvar i ögonen. Hade iaf föreläsning i 3 timmar, lunch o sen skulle vi kolla på film. "mitt liv som hund" läraren satte på filmen o sen dundrade han där ifrån.. Skit bra eftersom det 10 minuter in i filmen var hack ungefär var 5 sekund. Efter en halvtimma var alla galet arga o gick där ifån. Frågan är nu om man verkligen kan ha en uppgift på 5-7 sidor om en film som läraren inte kan erbjuda en att se!?!?! Så nu måste vi istället hålla på med olagligheter o kanske behöva ladda ner filmen.. Usch o fy, sånt tycker vi inte om!
Så det blev inget filmtittande i eftermiddags. Istället, o hör o häpna, gick jag hem o pluggade.. Damn i´m good! Att man aldrig sluta överaska sig själv=) pluggade i typ 3 timmar tom..=)
De senaste två timmarna har dock spenderats med att kolla på alla foton på datorn o få nån form av strategi på dem o även lagt över alla bilder från mobben...
Nu ska jag nog försöka läsa lite till i den lilla psykologiboken o hänga i soffan. Är trött på min pinnstol.

Såg något himla konstigt idag när jag skulle hem från plugget med jacka, vantar, halsduk o mössa o ändå frös.. Var tvungen att ta ett kort på det..
'
image391

DE HAR FLIPFLOP PÅ SIG!!! Den 19 november!
De där utbytesstudenterna aka. Aliens är allt bra konstiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback