En liten parantes bara!

Tycker jag har blivit på tok för dålig på att skriva blogg på senaste halv året eller så. Min tid bara rusar iväg, vet inte vart jag gör av den, men försvinner snabbt som tusan gör den!

Denna veckan har första delen spenderats i Gbg. Hade den briljanta idén om att jag skulle ta tåget från gbg vid 7.10 för att hinna till föreläsningen kl 9. Detta betydde att jag skulle behäva gå upp vid 5.30.. behöver jag säga att det blev ändrade planer då jag e pinsamt morgontrött o är djupt imponerad av alla kompisar som vaknar av sig sjävla vid typ 9... Hur gör man? Lär mig!!!!
Har haft ett par dahar i skolan iaf o ett par dagar på jobbet också. Julpyntade igår, o fy tusan va det julpyntades.. Är så fint så fint nu så man blir helt romantisk av allt rött o gnistrande... =)

.. Åh, big surprise!!! Nu kom min Juvel överaskande in i min lägenhet!!! Underbart o gladare kan jag inte bli=)... fortsätter detta någon annan gång, har intre direkt tid att skriva längre.. tihoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback