Bööööna i grusgropen!

ikväll är typ alla jag känner från plugget på kåren.. Inte för att va fulla o goa utan för att arbeta. jag är inte där, ställer inte upp för laget sattsejja. Ansåg själv att mina insatser kan man lika gärna va utan, kan ju ändå inte tappa upp en öl + att jag ska jobba imorgon o därför behöver duna in i tid.. Jag behöver alltså inte ha dåligt samvete för att jag ligger hemma o päser o äter glass medans alla andra får gå runt i alkoholstanken med massa fulla studenter halva natten.  Jag har istället ägnat kvällen åt att städa o lägga över alla bilder på datorn till skivor. Jag har ju inte något virusprogram på datorn för tillfället.. Opps! Och när man e dator-retard skaffar man inte ett snabbt o lätt heller!

Helgen har spenderats i Gbg för mys m kärleken o liten personalgalej för att vi klarade sommarens säljmål. Startade fredagseftermiddagen med lite folkrace. Trodde in i det sista att jag skulle banga ur men kände att detta var något jag måste göra när chansen ändå ges. Kallt som satan var det men ganska kul. Börna runt i lera i två heat, min bästa tid va 3 blankt. 3 långa minuter som gjorde att jag o Linda kom på en delad sistaplats! Vi kom fram till att folkrace är en killsport då de tjoade o tjimade o patade om enorma adrenalinkickar. Jag o Linda stog mest o frös i våra oversize-overaller o längtade till vin o värme!
Hade sedan lite mellanfest på skinngruppen i mölndal där jag gjorde en fasansfull upptäckte. Vi har ett glasbord med en glasskål i. Vi har kommit på den geniala idén att göra detta till ett litet akvarie o vi i halmstad tycker allmänt synd om våra stackars guppies. det behöver vi inte göra längre, de stackars fiskarna i Mölndal har det värsta livet man kan ha. När jag såg skålen brast jag ut i ett skratt o sa " fy fan, har dom haft fiskar där i" medan Linda svarar " Dom haaaar fiskar där i" stackarna, gömde sig under det lilla gröna döda som låg o flöt på ytan.. O jag som inte ens är en djurvän(jag hatar nästan alla djur) tyckte tom synd om de stackars liven!
Kvällen spenderades på pianobaren med 5 rätters o en jävla massa alkohol, på Lilla London med mer öl och för en kortkort efterfest i lägenheten men när jag hittade en fluga i mitt vinglas tog jag taxi hem till kärleken!

Annars har helgen gått i filmenstecken, oj så mycket film det har tittats på, vidoegubben måste va lyckliga över att vi finns=) Lite listmålande o en mysig middag hann vi också med. Massa kärlek har det varit, Love it!!!!! <3


  
  

 

   

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var så mysigt i helgen.. Längtar efter dig massor! Kyss /Din Juvel

2007-11-15 @ 20:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback