One More!

jaja.. det får bli ett litet inlägg med ord också. Är ju reklam heeela tiden så det tar ju en vecka o kolla klart på en film. Plus att man går o sätter sig vid datorn varje paus o sen blir man fast här med något VIKTIGT så lagom till man slår sig ner i soffan blir det ny reklampaus.. helt enkelt ingen idé att kolla rulle på TV. bara irriterande. fast det värsta är att om man kollar på någon reklamfri kanal (ettan) så SAKNAR man reklamen, finns ju ingen tid till att rota runt i kyl o skåp, kissa o dyligt.

Helgen var iaf prima skinka.. nästan iaf.. förutom att jag jobbade både lör o sön o att jag ingentligen inte hade några pengar till en dubbel helg. meeen, pengar har aldrig varit något problem för mig!! Öhrm!
Vill åka till Göteborg i helgen, kanske att det blir så, som sagt pengar har ju aldrig varit något problem för mig. är ju bara denna månaden vi får 3500 o jag ska till Hultan i en vecka.. Well... Livet ska levas fullt ut! Tack mamma o pappa för ni har varit kloka o sparat pengar till oss barn så vi nu kan supa upp dem!! Tack av det varmaste!

Nä, detta blev ju bara sket tråkigt.. o nu har jag missat halva filmen igen. om jag har tur kan jag iaf se de sista 10 min.

Stjärt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback