Laaaaa!!!

OjOj! Vad är det med kåren igentligen?? Varför Varför Varför blir man ALLTID galet överberusad på det där stället? Herre, min herre!!
Jobbade hela dagen o var inte alls sugen på en utgång, men man har ju aldrig varit sen på att hänga med iaf. Var för partajj hemma hos Ida, o det var typ en miljon folk i overaller där.. efter en massa jävla påhopp o klagande tog jag också på mig min fula gräsliga Ove i bajslila färg o 7 sizes förstor, inget size zero här inte.. nej nej!
Sen blev jag mest bara skit full o levde i en dimma ett par timmar. Tog det otroligt kloka beslutet att jag skulle lämna mobilen hemma.. varför kan man undra!?!
Sen vart det ju en liten trivsam twist på slutet av aftonen.. haha.. Vackert!

Nu ska jag lägga mig i sängen o kolla på film o inte göra något annat! B-uppsats, vad är det? Vi har ju gott om tid på oss. ska ju va inlämnad nästa fredag o vi har ju redan skrivit 1 sida av 25 så vi känner ingen tidspress!
Cold As Ice!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback