Kräks!

Jag började dagen med att nästan kräkas typ 100 gånger. Jag var tvungen att ränsa avloppet i duschen eftersom det var typ översvämning i halva badrummet igår när jag duschade. Tror jag använde en halv toarulle o fick även avvara en kniv för detta projekt. Skojja att man saknade en roomie som kunde ta hand om det där snusket. Skojja att man ångra att man kissa i duschen i förra veckan... vaddå, det är kul att stå upp o kissa ibland... äh, skämt o sido.. öhrm.. Det var iaf äckligt!

Nu ska jag snart bege mig in mot staden för lite brunch, shopping och träning. Min käraste cykel måste även in på lagning, den där jävla järnvägen förstör mitt liv. Antingen får man stå o vänta i 100 år på att ett tåg ska komma eller så hoppar kedjan när man åker över rälsen. Gjorde ett tappert försök att sätta den på plats, men blev mest skitig. Så nu får cykelgubben ta hand om det.

Well.. thats all for now folks!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback