Host Host!

Åh.. Nu har jag gått o dratt på mig en förkylning igen, har inte tid med något snörvlande inte. Det är ju sommar, kan bli förkyld i typ slutet av september till mitten av oktober någon gång, då har jag säkert tid!!

Fasen vad jag promenerar mycket, nästan varje dag, runt runt runt. Jag o Nina kör på att vi går dit våra ben tar oss, alternativt ditt våra hjärtan vill att vi ska gå. Man lär sig att hitta här i krokarna iaf.  Jag har ingenting att skriva.. nada.. himla slösigt det här.. kan iofs berätta att jag ringde till min kära far o tiggde lite öl, så nu kommer han i helgen brumandes med ett flak öl.. Thanx Paps!

Imorgon ska jag jobba o det är Onsdag, kanske världens bästa Onsdag om jag har tur.. FnissFniss!

PS. jag cyklade in till stan idag för att hämta ett par skor jag lämnat in på lagning (pumpsen klarade inte riktigt fallet på cafét) o vips så var man 450 kronor fattigare, fy skäms på mig!!! DS

Kommentarer
Postat av: Söstra

ja hoppas verkligen har tar med ett flak till sin andra dotter oxå...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback