Geek In The Pink!

Tröttheten är på topp idag.. ska faktisk gå o duna när jag e klar här med bloggelibloggen!
Idag har jag varit ute i offentligheten med min overall för första gången, man kände sig lite fånig i början, men det gick över ganska snabbt.. haha.. man blir iaf jävligt slapp o manlig på något konstigt vänster, är väl för att overallen är galet stor.. figur, vad är det liksom? Den försvann i tältet någon stanns..

Idag pajja min frys.. erhm.. alternativt att jag glömt stänga den ordentligt.. Cyklade hem i 180 till Nina med all min mat, men kan nog ta tillbaka den.. är ju kallt i den nu igen.. så.. ja... det var nog alternativ två som orsakade denna panik! Opsy Daisy!

Lite mer schlager bilder...
   


NattiNatti!!!


Kommentarer
Postat av: Nina

Blir så stolt över dig!!!! Keepin score on the shlagernight och allt! "Jag har lärt henne aaaaallt jag kan...." ;) saknar dig min prinsessa... Vill också säga hur glad jag är över att jag hälsade på dig och såg hur du hade det... Är avundsjuk på ditt underbara liv just nu, fast väldigt väldigt glad för din skull. Älskar dig alltid! Hälsa Nina och Becka!!!

Puss my darl!

2007-05-14 @ 22:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback