En Helg i Sundhetens Tecken!

Känner att jag fortsätter helgen i samma sunda tecken som innan. Efter två dagars konstant fylla har jag idag krängt en pizza, druckit en liter cola o nu e jag inne på chirre! Att jag aldrig innan har tänkt på att en pizza får plats på pakethållaren, jag o Nina hojjade halmstad runt för att hitta den godaste pizzan. Idag har vi korat Pizzeria Hawaii till Halmstads bästa pizzeria. Gubbarna som jobbade där var till o med trevliga, hör o häpna!

Min cykel o jag kommer inte så bra överens, även fast vi gillar varandra. Lämnade ju in den på lagning i fredags eftersom kedjan hoppade o den trevliga gubben där fixade iordning hela cykel för endast en ynka 20a! Igår tappade jag min cykel, så nu låter den o grejjar igen.. plus att den där sjussningen på väg hem inatt inte var till fördel för cykeln, men men! Har idag tänkt på Amy Winehouse låt Me and Mr. Jones när jag cyklat på min cykel, därför har jag nu döpt min cykel till just Mr. Jones..


Nobody stands in-between me an my man
It?s me and Mr Jones

What kind of fuckery is this?
You made me miss the Slick Rick gig
You thought I didn't love you when I did
Can't believe you played me out like that

De e du o jag Mr. Jones

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback