ÅÅH!! Jobb!!

Sitter i skolan o klockan är 19.06. Vi har suttit med b-uppsatsen hela dagen lång o nu skulle vi bara hit o skriva ut den. För det första, som inte är något vanligt för denna skit skola, så tog det oss tre datorsalar innan vi kom till någon som funkade. När vi skrivit ut arbetet så finns inte framsida, innehållsförteckning, källförteckning eller abstract med.. Blir man upprörd. Nu har Nina cyklat hem för att förhoppningsvis hitta skiten på hennes dator, annars dör jag, seriöst alltså, pallar inte skriva en jävla bokstav till på den där b-skiten!!!

Om allt går som det ska, ska vi ta en seger cigg o fira. sen ska jag hemma o bara vara. Imorgon ska jag ha sovmorgon för att sedan konsumera på stan. Lite shopping, en god lång fika kanske. Kanske att man skulle slå på stort o grilla på kvällen, har ju inte varit så mycket sådant än.

Kära Gode Gud! Om du hör mig. Gör så att Nina hittar framsida+innehållsförteckning+källförteckning+abstract på sin dator.. jag vill också gärna ha sol imorgon! jag ska aaaaaldrig be om något igen om du fixar detta!Pliiiiiiis!!!! *blink blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback