Sol o Fågelkvitter!

Oh happy day..  Idag har det varit vååååår.. =) helt underbart! jag, shilan o nina skippade halva föreläsningen o gick in på stan o satte oss på en ute servering med vars en isdricka o gassade i solen.. livet på en pinne!!! Sen var jag o shilan på stan o önsakde att vi hade pengar, hittade iaf ett par skor jag tänkte köpa nästa månad.. O så blev det en mössa, men den kostade bara 60 riksdaler.=) En lång promenad runt om i halmstad o massa massa snack med Shilan.. Kändes skönt att bara blurra blurra blurra med någon..=)
Haft ett lång härligt samtal med min undrbara Timon/AnkiPlonk/Plonken/Brinnade Flaggan/ PattKnulle som jag saknar massor där hemma!! VARFÖR RINGER INGEN HEMIFRÅN TILL MIG? *gråter floder*

Lund var fin fint.. Vart hemmafest med 33 personer, melodifestival o singstar ( tror jag sjöng minst 20 gånger under kvällen) o massa tårta, kaka o vin.. =) Undrade genast varför jag pluggar i halmstad när det finns en stad som Lund ???? Men idag när det var fint väder här kändes det inte allt för tokigt iaf.. Det är C.C i ett nötskal! Vill flytta till alla städer hon kommer till.. var ju faktiskt också förtjusande person som fanns.. HöHö!

Kort kommer snart från dena ljuvliga afton!

Nu blir det korvstroganoff, den enda maten jag e bra på.. MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback