Pust!

Den här hemtentan är inget rolig, mina damer o herrar! Så segt så segt så segt.. tar 3 timmar att skriva en sida, katastrof!!!  Nu är det iaf lite Oprah och Blogg paus o får se hur mycket jag orkar skriva.. har ju bara imorgon också, sen bär det av till kalmar.. Tjiho!

Idag var det glajjprovning med Becca eftersom jag snart kommer bli en glasögonorm på halvtid! Så nu har vi lånat hem ett gäng till kalmar så mamma få va domare!

För övrigt har jag jobbat upp mig inom min karriär på hultfredsfestivalen, ska vara gruppansvarig detta året.. oj oj oj! Få liiite power, ska bli skojj! Ni kan kalla mig Direktör Cicci under hela festivalen tack!

Lite kort från lund också, var inte så många roliga. men lägger upp några iaf.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback