I dag har jag:

  • Vaknat upp klockan 10 till en strålande sol!
  • Cyklat med Nina till Maxi o köpt pastasallad o jordgubbar.
  • Legat på Ben the beachboy(min handuk) på östra stranden.
  • Badat i havet för första gången för i sommar.
  • Ätit pastasallad med sand i.
  • Blivit röd o vit randig.
  • Varit inne i stan o konsumerat.
  • Köpt cigg o alkohol för 700:-
  • Ätit spagetti o köttfärssås.
  • Börjat röja i en sunkig stökig 29 gradig varm lägenhet på 1a plan
  • Pratat med Nina Andersson Halmstad/Lysekil på Skype
  • Pratat med Nina Andersson Stockholm/Kalmar i telefon
  • Känt att jag har två väldigt bra Nina Anderssonare i mitt liv.:

Nu Ska jag: Leka med Nina o göra något roligt i solen! =)


  • Nu ska jag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback