haha

Underbara helg!!!
Moderkakan o Daddy Cool har varit här i helgen.. givetvis blev det livat. Fredagskvällen börjar med grill hos syrran.. Pappa ska spela Allan o sitta UPPE på fontänen o grilla...?... vi drar sedan vidare till bullen för ett glas med alkohol, för att sedan gå till harrys för ett glas med alkohol, för att sedan gå tillbaka till bullen för ett glas alkohol.. sen dundrade jag in på café för lite rock n´ roll med Pillan, Nina o Marcus..Lovely. Tänkte knata hem med möter syrran utanför bullen o hoppsan Kerstin.. där sitter fortfarande M&P lagom goa... dom knatar hem till syrran o jag hoppar upp till Erika för lite efterfest.. På vägen hem på Mr. Jones möter jag svettlana o janos o står o blurra i 700 år. Lördag, mamma ringer o väcker mig dundrar in till stan för att möta upp mam o pap, faster, farbror o Kusin... Picknick i parken o kulturella events.. Möter upp Nina för ännu mer kulturellt shit.. Sen blev det kväll o förfst hos Erika med galet sköna böner.. Cafe o sen Moon... MCD o sen en sväng om Becca som är spårlöst försvunnen..hojjar hem o nu är jag här.. Kyrkan imorgon kl 10.... vi får se hur det blir med det!!!

    
vi hittade en igelkott på vägen hem.. även mor o far med på bild.. Erika lånade dem en kort sekund för hon började sakna sina pärnon-.. haha.. galet kul afton!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback