Precis som på film!

Nu är jag snart klar med hemtentan, bara ett exempel kvar att skriva o detstår helt still i huvudet, kan inte komma på något. Tänkte cykla o spinna lite så kanske jag kommer på något.

Ikväll blir det lugna gatan här hemma tror jag, kanske en påse godis eller nåt, imorgon blir det "två haderajjan, Tack" med Nina och kanske syrran o några av hennes buddies! Skojigt värre!

För övrigt så finns det en sak jag har stört mig på sen jag flyttade in i min lilla skolåda.. När man kollar på film o de ska gå o lägga sig o släcker lampan så har de en strimma av ljus som kommer från nån gatolyckta eller månen som faller in perfekt över ansiktet o man tänker " så där är det inte i verkligheten, man har ju gardiner för". Ja, alla har det förutom jag! Preciiiis där det är en glipa mellan gardinerna står det en jävla gatolyckta som lysser mig rakt i ansiktet när jag ligger på det skönaste stället i sängen.. Så Förbannat Irri!!!

http://www.roligaklipp.se/pandor,566.html <--- Lätt road?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback