Damn! Damn! Damn!

Läser den tråkigaste boken ever.. eller nja, alla böcker till skolan är ju förbannat trista... "Det andra könet" som jag tänkte läsa på tåget fram o tillbaka till sthlm är lagd på hyllan sattsejja, blev en skvallertidning eller två istället... hehehe! Var iaf tvungen att ta en liten musik paus nufrån läsandet, har ju inte fått lyssna på den musik jag vill på nästan en vecka.. KATASTROF!!!!

Snacka om att vara bortgjord för sina grannar, vågar knappt gå ut ur lägenheten om jag skulle stöta på någon.. O är det jag som gjort nåt? NEJ.. Hur desperat efter ett Wurst kan man bli, shit man!!! Snacka om att överskrida gränsen, inte änns en fylla kan täcka det! PINSAMT!!!!

Annars är jag väldigt nöjd med mina inköp i sthlm.. Köpte en skinpaj.. lika dan som Nina köpte för typ ett år sen.. de hade samma försäljningsargument nu ett år efter " det är speciellt pris just nu. Det är de sista som hänger här, sen e de slut" haha.. Eller huuuuuur!! Köpte även en hel del andra grejjer... så nu kan jag va fin i typ två veckor innan jag tröttnar på de ny inköpta o vill ha nytt igen..=) FATTIG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback