Titta Hit!

Tror att detta är ett bekant fenomen för många ute i detta avlånga land, kanske i hela världen(kanske inte Afrika).. Men jag vill i alla fall påpeka koncekvenserna om att gå till affären på bakfyllan.. Livsfarligt!!! Man köper o är sugen på allt i sin väg o det är fan inga grönsaker! Har precis varit där o jag e bakis idag.. höll mig ändå inom rimgliga gränser, kanske pga min briastande budget, kanske pga att jag inte tränat på två dar.. Blev iaf givetvis 1 liter mjök, 1½ liter pepsi o 250 g ostbågar.. gick runt med ett gäng andra grejjer i famnen ett tag men hejdade mig i sista sekund.. nu har jag lassat över datorn till soffan o bunkrat upp så jag inte behöver röra mig en meter.. livet på en pinne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback