Kåren...

Jaha.. klockan är 03.17.. lite flr mycket o jag e lite för full..svårt att hitta tangenterna men jag försöker knåpa ihop ett litet inlägg iaf...
Det blev kåren då så klart... massa heta damer.. KÄRLEK.. liten finfin  förfest här på nyhem o sen bar det av efter lite avsöljande i "jag har aldrig" tilll the fucking kår... YEAH BABY!
ett trevlig ställe det där.. pratade med en massa aliens o en mycket fin.. varför se men inte röra? Ganska uttjatat men men.. fuck it.. put it in o bubble and blow it away!!! tyärr ändå men ändå det som behövs.. Ganska tragiskt det där.. varför är det så såvrt att hitta nån att gilla o när man väl gör det så går det åt fanders iaf.. eller gör det det?Kanske bara e en tidsfråga.. vem fan vet.. inte jag iaf.. lägger det i bubblan en andra gång...
för övrigt var det en hel del raringat där ikväll... Me Like! fast ingne kärlek.. för övrigt igen tror jag mina grannar pippar... stort fniss.. kul för dom, tråkigt för mig.. yeah baby igen!!
för övrigt mår jag som en juvel.. lite för full o VARFÖR är det så svårt att träffa tangnterna.. har fan suddat i varenda ord för att hitta rätt....... o VARFÖR ska man alltif sula iväg ett helt sjult galet fucking fanders onödigt sms??? att man aldrig lär sig... men jag e iaf Tight like a tiger o det e absolut intge många som äro...
sattsejja, stjärt, peane,neglige,t-shirt, skeda,makaron,slida,knäcke... några ord från syrrans o min top(hut många är vi uppe i) 20 lista på fulaste ord...

Nä... dags för att duna.. man e fan inte nykter det minst.... DISCH DISCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback