Keep on rollin´!

Jag kör på ett tag till här på bloggen precis som det är nu. Det finns uppenbarligen idioter över allt som gillar att dela med sig av sin skit och efter alla fina kommentarer både här och på FB så är ju de flesta av er riktigt härliga människor som jag gärna skriver för. Jag blev/blir bara så jävla förbannad när någon jävla nolla säger hemskheter om mitt barn! Ni mammor och pappor där ute vet vad jag menar, instinkten att skydda sitt barn går ju över alla gränser!! Jag gillar inte ens att Pysens rum ligger närmare ytterdörren än vad vårt gör i fall att någon skulle bryta sig in under natten och hitta han där först. Ja, som sagt - över alla gränser! Hur ska det gå när han blir tonåring och ska ut och härja  runt på nätterna? Hur gör en orolig mamma och pappa då för att behålla förståndet och lugnet hemma i TV soffan? Tur att det är länge dit så jag har tid på mig att förbereda mig för detta!

Hur som helst. Det är många som eftergfrågar fler bilder från vårt bröllop men dessvärre så har jag typ inga och de jag har finns redan på FB. Men för er läsare som inte är vän med mig där ska jag snart posta de bilderna här på bloggiloggen! Tills dess för ni hålla tillgodo med en bild på mig och min fina syster som pappa mailade här om dagen. "Kram på er mina vackra döttrar" hade han skrivit i mailet och jag kan ju inte göra annat än att hålla med; Vi är så himla vackra båda två =)


Kommentarer
Postat av: Staffan

Det är jag som har minneskorten med dina bröllopsbilder. De ska hämtas imorgon för "framkallning"



Tack för att vi fick vara med och dela denna dag.



Staffan

2012-06-23 @ 20:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback