Ljud.

Pysen har kommit på ett nytt ljud. Ett gnälligt sådant. Och HÖGT!! Höga C, A..Dur, moll? Den hösta tonen som tänkas kan iaf. Jag kan inte det där med bokstäver och toner för jag vägrade spela blockflöjt som alla andra gjore i trean (kan man ju ångra lite idag). Som tur var gjorde Anki i grannklassen det också så vi brukade istället vara hemma hos henne och dricka lättöl utblandat med Svartvinbärssvart. Vi borde ha räknat ut redan där att vi inte var bra för varandra ; ) Men we are still going strong och hon är idag en av mina äldsta vänner och förmodligen en av mina trognaste bloggläsare. Love you, Plonken!

Nä, nu gnäller det i Höga C som tusan här! Nu blir det promenad till syster för lite syster och kusin mys!!!!


Kommentarer
Postat av: Plonken

mmmm...lättöl o svartvinbärssaft.. love u and The Blog =D

2012-01-15 @ 14:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback