Ljud 2 punkt 0

Pysen har kommit på ett nytt ljud. Joel tycker det låter ungefär som när vår äckliga granne har tjejbesök, if you know what I mean!?!?! Och då måste jag hissa en flagga för att det inte är Pysen som ligger och stönar utan det är vår äckliga granne som låter konstigt. "Ääääh, Ääääh, Ääääh" låter han. Inte Ah, Oh eller Åh som alla andra utan ÄääÄäÄÄäh! Super ÄCKLIGT är det när vår granne gör det. Super gulligt när Pysen gör det!

För övrigt så undrar denna granne VARJE GÅNG vi träffas i hissen om jag är ny i huset. Och jag säge VARJE GÅNG att jag har bott här i över 2 år. Nästa gång ska jag skrika så jag spottar han lite i ansiktet. "NEJ, UNDER TVÅ ÅR HAR JAG FÅTT HÖRA PÅ DINA ÄCKLIGA ÄäÄÄÄääH, SNUSKGUBBE!!!!!!" Förhoppningsvis är det lagom att kliva ur hissen när jag skrikit klart, annars blir det förmodligen något kvav stämning i den där lilla hissen som man måste inkräkta i varandras comfortzones i!!!!



!


Kommentarer
Postat av: Jojo

Jasså, det är här du uppdaterar dig nuförtiden. Tyckte fb blivit lite torr på senaste! Jag kommer vara ett troget fan till denna blogg så katchiiiing, där fick du en läsare till! Puss på er!

2012-01-18 @ 21:36:53
Postat av: Sofia Ekström

åh nej, sexgranne, blä.



vi har också väggar gjorda av papier mache. lyssnar just nu på ensamma pappans treåring som låtsatgråter, brat.



o på morgonen är det P1 på högsta en trappa ner, godmorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback