Hurra!!!!

Dra mig baklänges! Min bloggapp funkar. Hipp, hipp, hurra, hurra, hurra, hurra!! Dessvärre har jag inte ett enda kort på mobilen just nu och på onsdag far jag till staterna för lite kvalitetstid med min underbara Åsa!! Längtar, längtar, längtar!!

Åker givetvis inte själv men jag lämnar min man hemma och far själv med pysen och bästa Ankiplonk! Idag har vi provspelat vårt resespel och tagit en powerwalk utan power. Imorgon går jag själv!!

Vi har givetvis tagit tillfället i akt(er) när vi har inneboende och lämnat Anki som kapten över skutan och lille(sjö)man och gått ut och ätit på restaurang ikväll, jag och min man (overboard). Nu är jag då mätt så jag behöver förmodligen inte äta igen förrän jag landar på andra sidan Atlanten!

Hepp,hepp so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback