Skit i att läsa mig...

Ja, nu har jag läst igenom de senaste inläggen här på bloggen.. LYSSNA INTE Å NÅGOT JAG LOVAR. Jag kommer INTE hålla det iaf. Det står ta mig tusan i varenda inlägg att jag ska lägga upp kort, uppdatera oftare, bli snyggare, smalare, intressantare, rikare och massa annat bullshit. Inget av detta kommer hända och jag ska verkligen sluta upp med att ljuga för er, mina kära trogna 5 läsare.

Detta lovar jag... kan hända att jag bryter detta löfte också. Är så långt mellan gångerna jag skriver att jag liksom tappar tråden lite.. JessöriBooooB!


Kommentarer
Postat av: Moa

Jag älskar dig precis som du är Soulisen min :)

Fast lite mer updates här i bloggen hade ju inte skadat :) PUSSEN

2010-01-21 @ 21:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback