Just nu...

... ser det ut så här hemma hos mig.






Idag är jag Atlasvakt och jag konstaterar varje gång jag är detta att jag aldrig kommer köpa en hund. Det räcker så bra med att passa Atlas någon gång då och då. Becca brukar lämna han här innan hon åker till jobbet vid 6 7 tiden så där och då går vi och lägger oss igen, vid 8 9 tiden har Atlas sovit klart och då får jag självklart inte heller sova utan måste gå upp. MEN, när jag väl har gått upp då går han och lägger sig i soffan och sover vidare... ???
Knashund. Vi har i alla fall varit ute och gått på västra stranden i 1½ timma idag, SKÖNT! Även fast jag är måttligt trött på snö nu, jag vill ha vår!


Kommentarer
Postat av: Moa

Vilken liten sötis Atlas är !

Synd att vi inte bor närmre varandra, då hade vi kunnat promenixa tillsammans :)

Hoppas ni får en mysig dag PUSSAR

2010-02-17 @ 15:08:06
Postat av: Moa

Hej gumman !

Allt bra ? Hur har helgen varit ?

Kanske kan skriva ett litet inlägg om det ?

PUSS soulisen min

Postat av: Eeerika

Gulegrisen! Mys mys.

Ååh JO du borde skaffa vovve, mysigaste som finns..

iaf om man har en 7sovare som tino.. han vill INTE ut på morgonen. Hel knas :) haha

Miss you

2010-02-23 @ 21:58:52
URL: http://erikatche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback